20/20 Xspend

20/20 Xspend

Optimaal inzicht én grip op uw uitgaven met 20/20 Xspend.

20/20 Xspend: Wat is het?

Een uniek online platform voor de volledige automatisering van budget tot betaling. Het platform is flexibel en schaalbaar en stelt uw organisatie in staat de processen rond factuurverwerking te optimaliseren.

20/20 Xspend: Wat doet het?

Met de 20/20 Xspend oplossing krijgt u volledig inzicht in en grip op de budgetten, inkopen, contracten en declaraties van uw organisatie. De controlerende, inkoop- en financiële functies zijn hier geïntegreerd en zij versterken elkaar. Met deze oplossing kunt u zowel on premises als vanuit de cloud werken, waarbij u gebruik maakt van een overzichtelijk ‘dashboard’. 20/20 Xspend kan aan nagenoeg alle administratieve/ERP pakketten worden gekoppeld.

Wat levert 20/20 Xspend uw organisatie op?

20/20 Xspend zorgt voor transparante, betrouwbare en efficiënte processen van budget tot betaling, inclusief betaaladvies en betaalcontroles. Hiermee realiseert u volledige grip op uw uitgaven. Het platform wordt op basis van abonnementen aangeboden en kent een korte implementatietijd. Daardoor is de terugverdientijd zeer kort.

20/20 Xspend en de kracht van Veenman.

Omdat 20/20 Xspend modulair is, met andere organisatorische en financiële systemen kan worden geïntegreerd en ook nog in verschillende versies wordt aangeboden, zijn de professionele adviezen van een ervaren partner als Veenman uiterst waardevol. Het spreekt voor zich dat Veenman u ook alle ondersteuning biedt bij de inrichting en implementatie van de software in uw organisatie.

Wilt u direct contact met de Veenman 20/20 Xspend specialist:

Robert Wallet : robert.wallet@veenman.nl of bel op +31 (6) 573 16 903

20/20 biedt de volgende onderdelen:

  • Betaalcontrole
  • Budgetten
  • Contractmanagement
  • Declaraties
  • Digitaal inkopen
  • OCI – Webshop integratie
  • Regelherkenning
20/20 Xspend kent drie verschillende keuzemogelijkheden – Basic, Professional en Premium – die een transparante prijsstelling hebben en geen grote investeringen vooraf vereist:

 

20/20 Xspend Basic20/20 Xspend Professional20/20 Xspend Premium
Abonnement per maand per gebruikerAbonnement per maand per gebruikerAbonnement per maand per gebruiker
3 bedrijven / administraties10 bedrijven / administratiesOnbeperkt aantal bedrijven / administraties
Digitale factuurverwerkingBasic abonnement plus:Professional abonnement plus:
BudgetbewakingToegang tot Cloud OCR*Eigen layouts onderhouden
DeclaratiesBetaalcontroleEigen rapportages bouwens
Digitaal inkopenAfhandelen medewerker declaratiesZelf workflows aanpassen
ContractmanagementKPI monitor startschermTaken kunnen schedulen (b.v. automatisch genereren rapporten)
  Toegang tot solution builder: zelfstandig en ongelimiteerd oplossingen toevoegen aan 20x20 Xspend platform
Archief met verwerkte transactiesAndroid en iOS mobile app 
 Integratie met Azure Active Directory 
Standaard en maatwerk rapportagesPeriodiek koppeling draaien 
Cloud backup en restore  
Delegeren bij afwezigheid  
Extra functionaliteitenExtra functionaliteitenExtra functionaliteiten
Portaal:prijs per maand per gebruikerPortaal:prijs per maand per gebruikerPortaal:prijs per maand per gebruiker
  *Cloud OCR1:herkenning en tuning,bedrag per factuur Cloud OCR: herkenning en tuning,bedrag per factuur
 *Cloud OCR2:validatie en aanvulling,bedrag per factuurCloud OCR: validatie en aanvulling,bedrag per factuur
20/20 Xspend video:
Download de business case van Amnesty International, die met succes 20/20 Xspend van Veenman hebben geintroduceerd. Download de business case HIER (pdf)

Basic

20/20 Xspend
  • Abonnement per maand per gebruiker
  • 3 bedrijven / administraties
  • Digitale factuurverwerking
  • Budgetbewaking
  • Declaraties
  • Digitaal inkopen
  • Contractmanagement
  • Archief met verwerkte transacties
  • Standaard en maatwerk rapportages
  • Cloud backup en restore
  • Delegeren bij afwezigheid
  • Extra functionaliteiten
  • Portaal:prijs per maand per gebruiker

Professional

20/20 Xspend
  • Abonnement per maand per gebruiker
  • 10 bedrijven / administraties
  • Basic abonnement plus:
  • Toegang tot Cloud OCR*
  • Betaalcontrole
  • Afhandelen medewerker declaraties
  • KPI monitor startscherm
  • Android en iOS mobile app
  • Integratie met Azure Active Directory
  • Periodiek koppeling draaien
  • Extra functionaliteiten
  • Portaal:prijs per maand per gebruiker
  • *Cloud OCR1:herkenning en tuning, bedrag per factuur
  • *Cloud OCR2:validatie en aanvulling, bedrag per factuur

Premium

20/20 Xspend
  • Abonnement per maand per gebruiker
  • Onbeperkt aantal bedrijven / administraties
  • Professional abonnement plus:
  • Eigen layouts onderhouden
  • Eigen rapportages bouwens
  • Zelf workflows aanpassen
  • Taken kunnen schedulen (b.v. automatisch genereren rapporten)
  • Toegang tot solution builder: zelfstandig en ongelimiteerd oplossingen toevoegen aan 20×20 Xspend platform
  • Extra functionaliteiten
  • Portaal:prijs per maand per gebruiker
  • *Cloud OCR: herkenning en tuning, bedrag per factuur
  • Cloud OCR: validatie en aanvulling, bedrag per factuur